Ми виходимо з того, що кожен проект унікальний і індивідуальний. Витрати на автоматизацію - це інвестиція у підвищення конкурентоспроможності та ефективності вашого бізнесу. КУБ прикладе всіх зусиль, щоб такі інвестиції запрацювали як скоріше і з високою ефективністю та забезпечими значний результат вашої діяльності.
Такий підхід до роботи вважається клієнтоорінтованим.
Головною ідеєю даного підходу є перехід від фокусування зусиль підприємства на конкурентній боротьбі та випередженні конкурентів, до впровадження унікальних продуктів для задоволення майбутніх потреб клієнтів, найчастіше шляхом використання нетрадиційних підходів.
Клієнтоорієнтований підхід має на меті врахування потреб різних категорій споживачів (замовників) при формуванні конкурентної політики. При такому підході важливим є побудова індивідуальних відносин з кожним з клієнтів компаній, враховуючи специфіку її діяльності. Даний підхід спрямований на глибоке й персональне знання потреб клієнтів. Суть цього підходу можна звести до трьох основних характеристик:
- Орієнтація на утримання клієнтів.
- Індивідуальні комунікації з клієнтами з метою врахування персональних особливостей кожного споживача.
- Співпраця, заснована на відносинах, а не на продукті. Основою для збереження і розвитку співробітництва між компанією і її клієнтами є відносини (сервіс). Споживачі сприймають компанію як носія певної ідеї (бренду), що має для нас особливу цінність.