В умовах, коли на ринку пропонується безліч однотипних продуктів, послуг, сервісів, практично за однаковими цінами і приблизно з однаковою якістю, наявність програми лояльності є одним з важливих аргументів в співпраці з клієнтами. Впровадження програми лояльності актуально практично для всіх компаній, незалежно від сфер діяльності, обсягу продажів і стадії розвитку. Складна економічна ситуація лише загострює потребу компаній у побудові виграшних бізнес-стратегій та бізнес зв'язків,що допомагають зробити будь-який бізнес ефективнішим та стійкішим.
Після запуску автоматизованої системи обліку в експлуатацію, починається, по суті, найважливіший етап — той ради якого ми виконували всі попередні етапи — робота в системі. Як і в будь-якій іншій системі, в системі автоматизованого обліку необхідно підтримувати життєздатність та актуальність поточної ситуації. В компанії створена потужна система підтримки та допомоги в роботі впроваджених автоматизованих систем обліку. Створена система підтримки забезпечує своєчасне та якісне поновлення програм, а також допомагає консультаціями, як в роботі системи, так і консультаціями бухгалтера-експерта по веденню бухгалтерського, податкового та управлінського обліку.