Аналіз та обмін інформацією в рамках єдиної інформаційної системи.
ІТ-інфраструктура, яка існувала у нас раніше не відповідала потребам компанії, яка динамічно розвивається — звернула увагу заступник директора Зборівська Надія - Із зростанням обсягів продажів все більш гостро поставали питання інтегрованої підтримки всього ланцюжка бізнес-процесів компанії, а також оперативного отримання та аналізу інформації для прийняття управлінських рішень.
Компанією КУБ, після дослідження наших бізнес-процесів, було успішно вирішено поставлені завдання, та досягнуто три головні мети автоматизації:
- розроблена підсистема управління замовленнями, яка забезпечує передачу інформації всередині компанії, супроводжує замовлення на всіх етапах його обробки та контролює процес узгодження за автоматично призначеним маршрутом;
- підсистема складського обліку реалізує ряд унікальних функцій: управління всім ланцюжком складських процесів: приймання, розміщення, комплектація, розкомплектація, пакування, відвантаження, підтвердження отримання, анулювання, зберігання, інвентаризація тощо.
- досягнуто значного скорочення витрат часу та ресурсів на оформлення замовлення шляхом передачі функцій від оператора до торгового представника, що стало можливим шляхом розробку функціоналу роботи на планшетах в режимі онлайн та офлайн.