Облік страхової діяльності автоматизований за допомогою КУБу.
Наша страхова компанія “Скарбниця” почала свою співпрацю з КУБ (ТзОВ “Комплексне управління бізнес — процесами”) ще на початку 2010 року. Перед нами спільно стояла складна задача — автоматизація такого особливого бізнесу, як страхова діяльність.
Спочатку було автоматизовано більш звичні процеси, такі як бухгалтерський облік та нарахування винагороди за виконану роботу працівникам та страховим агентам. Для цього було використано унікальну розробку партнерів (КУБ) з обліку заробітної плати та інших виплат.
Також було реалізовано значний за обсягами і витратами часу облік грошових коштів та обмін інформацією з великою кількістю банків. Цій ділянці приділену достатню увагу, оскільки, фінансові гарантії страхової компанії — це довіра її клієнтів.
Наступний етап — автоматизація договірної діяльності. Наша компанія поставила розробникам задачу автоматизації бізнес-процесів страхової діяльності, а саме: формування договорів страхування, відображення отриманих страхових премій, проведення вхідного і вихідного перестрахування, розрахунок страхових резервів, врегулювання страхових випадків та ін.
При реалізації цієї ділянки автоматизовано облік близько 20 видів страхових договорів, інформація з яких використовуються при розрахунку необхідних резервів і особливо при розрахунку РНП (резерву незароблених премій).
Після впровадження і випробування «страхового блоку» безпосередньо на основному підприємстві АСК «Скарбниця», аналогічне впровадження вищевказаного програмного комплексу проведено у філіях страхової компанії.
Ірина Клименко, головний бухгалтер ПрАТ “СК “Скарбниця”.